Touch Screens
Kiosken

Verkoop Ondersteunend


Met een Touch Screen (Kiosk) :

Een touchscreen kan verkoopondersteunend gebruikt worden.

Onze klanten bevestigden reeds een verhoging van de omzet door gebruik te maken van een kiosk. U kan het volledige aanbod tonen, zonder dat u deze helemaal op voorraad hoeft te nemen.

De klant kan uiteraard zelf raadplegen tot er iemand beschikbaar is om verder te helpen. Hierdoor is het een aangenaam tijdverdrijfsmiddel en blijven klanten gemiddeld langer in uw zaak.

Ook kan je de kiosk inzetten om specifieker naar bepaalde producten te kijken, sommige klanten wensen dit.


Waarom heeft men Kiosk nodig ?

  • U kan kan meer aanbieden dan dat u op voorraad heeft.
  • Dit resulteert sowieso in meer omzet.
  • Klanten kunnen producten pimpen en kijken hoe ze er dan uitzien.
  • Een kiosk kan ook ingezet worden voor het aanmelden van bezoekers aan de balie.
  • Met een klein Touch Screen naast de deur van vergaderzalen wordt de boeking ervan mogelijk.

Waarop moet men letten ?

  • Waar plaatsen: goed bereikbaar.
  • Integreren in de omgeving.
  • Grootte van het scherm.
  • Omgevingslicht.
  • Gebruiksvriendelijkheid van de software.

Waarom kiezen klanten voor BIMF ?

  • Oplossingen op maat om het gewenste resultaat te bekomen.
  • We bieden enkel professioneel materiaal aan.
  • Beste prijs/kwaliteit.
  • Installaties met mooie en propere afwerking.
  • Goede service om downtime te beperken.

Meer weten ?

Aarzel niet om ons nu reeds vrijblijvend informatie te vragen.

Dat kan het best via :

info@bimf.be