Aandacht Trekken

Bedrijven – Aandacht Trekken

Met infoschermen (Digital Signage) :

Door digital signage op de juiste manier toe te passen, kan men de aandacht van de klant trekken, de klant informeren en hen een helpende hand bieden met als doelstelling het realiseren van meer omzet of het verbeteren van de dienstverlening.


Digital signage komt vooral voor in winkels, restaurants, openbaar vervoer en banken, maar ook bij non-profit organisaties staat het bekend als een waardevol hulpmiddel om producten te promoten, gasten te informeren en de wachttijd te verzachten.

Waarom heeft men Digital Signage nodig ?

  • Bewegende beelden trekken meer aandacht dan één vast beeld.
  • Hoe meer aandacht je trekt, hoe meer potentiële klanten.
  • Dit resulteert in meer omzet.
  • Meerdere boodschappen op een kleinere oppervlakte weergeven.
  • Zo hoef je niet je volledige etalage/muur in te pakken met posters.
  • Je hoeft geen posters meer vervangen.
  • Eenvoudig je boodschap aanpassen en weergeven op 1 of meer schermen.

Waarom moet men letten ?

  • Waar plaatsen: binnen, buiten, enz.
  • Grootte van het scherm.
  • Omgevingslicht.
  • Integreren in de omgeving.
  • Gebruiksvriendelijkheid van de software.

Meer weten ?

Aarzel niet om ons nu reeds vrijblijvend informatie te vragen.

 

Dat kan het best via :

 

info@bimf.be

Scroll naar boven