Verkoop Ondersteuning

Bedrijven – Aandacht Trekken

Met een Touch Screen (Kiosk) :

Een touchscreen kan verkoopondersteunend gebruikt worden.

 

Onze klanten bevestigen een verhoging van de omzet door gebruik te maken van een kiosk. U kan het volledige aanbod tonen, zonder dat u deze helemaal op voorraad hoeft te nemen.

 

De klant kan uiteraard zelf raadplegen tot er iemand beschikbaar is om verder te helpen. Hierdoor is het een aangenaam tijdverdrijfsmiddel en blijven klanten gemiddeld langer in uw zaak.

 

Ook kan je de kiosk inzetten om specifieker naar bepaalde producten te kijken, sommige klanten wensen dit.

Waarom heeft men een Kiosk nodig ?

  • U kan kan meer aanbieden dan dat u op voorraad heeft.
  • Dit resulteert sowieso in meer omzet.
  • Klanten kunnen producten pimpen en kijken hoe ze er dan uitzien.
  • Een kiosk kan ook ingezet worden voor het aanmelden van bezoekers aan de balie.
  • Met een klein Touch Screen naast de deur van vergaderzalen wordt de boeking ervan mogelijk.

Waarom moet men letten ?

  • Waar plaatsen: goed bereikbaar.
  • Integreren in de omgeving.
  • Grootte van het scherm.
  • Omgevingslicht.
  • Gebruiksvriendelijkheid van de software.

Meer weten ?

Aarzel niet om ons nu reeds vrijblijvend informatie te vragen.

 

Dat kan het best via :

 

info@bimf.be